Suntem atenţi la detaliile care fac diferenţa:
siguranţă, confort şi un mediu plăcut.​

Siguranța pacienților și a cadrelor medicale este principala noastră preocupare.

Pentru că în activitatea noastră zilnică suntem expuşi numeroaselor boli, dorim să ştiţi că, dintotdeauna, am avut grijă să ne protejăm unii pe alţii. În fiecare zi a vieţii noastre profesionale am lucrat în saliva sau sânge, într-un mediu departe de a fi steril: cavitatea orală. Astfel încât am avut întotdeauna protocoale stricte şi echipamente de protecţie de unică folosinţă care ne protejează pe noi şi pe dumneavoastră de posibila transmitere a acestor boli.

Vă facem cunoscute şi dumneavoastră aceste măsuri de siguranţă luate pentru protecţia noastră, a tuturor, în cadrul clinicii stomatologice Paşc Dental:

• Tot personalul clinicii stomatologice Pașc Dental poartă în permanenţă masca şi echipament de protecţie de unică folosinţă, mănuşi şi halate sterile, ochelari sau viziere de protecţie, diga pentru izolarea câmpului de lucru, aspiratoare performante, materiale sterile de unică folosinţă;
  • Ne dezinfectăm mâinile înainte şi după fiecare pacient şi ori de câte ori este cazul;
  • Dezinfectăm permanent toate suprafeţele de lucru;
  • Folosim lămpi cu ultraviolete care funcţionează când în clinică nu se află pacienţi sau personal;
  • Recepţia, sala de aşteptare, baia şi toate celelalte spaţii comune sunt în permanență igienizate și dezinfectate;
  • Evităm aglomerarea sălii de aşteptare, prin programarea pacienţilor la intervale de timp care permit pauze între consultaţii.

Vizita dumneavoastră la medicul dentist trebuie să se desfăşoare în siguranţă. Ce măsuri de siguranţă speciale aplicăm în cadrul vizitelor stomatologice în perioada pandemiei Covid?

• Efectuăm un prim triaj telefonic sau la faţa locului, când vă prezentaţi la programare;
  • Vă rugăm să nu veniţi însoţiţi şi să respectaţi ora programării;
  • Imediat după intrarea în clinică, măsurăm temperatura, vă rugăm să vă dezinfectaţi mâinile cu dezinfectantul pus la dispoziţie de personalul de la recepţie, să îmbrăcaţi echipamentul de protecţie de unică folosinţă peste încălţămintea dumneavoastră şi să purtaţi masca şi pe perioada în care aşteptaţi să intraţi la consultaţie – în cazul în care nu aveţi una, vă vom oferi una gratuit, din partea Clinicii Somatologice Pașc Dental;
  • Vă informăm că va trebui să completaţi şi să semnaţi pe proprie răspundere un formular de consimţământ informat COVID-19;
  • După terminarea tratamentului,întreg cabinetul este dezinfectat iar suprafețele de contact sunt în permanență igienizate și dezinfectate;
  • Vă rugăm să anulați obligatoriu programarea dacă aveţi simptome respiratorii sau oricare din cele asemănătoare COVID-19.

Împreună, respectând toate normele de siguranţă, creem un mediu sigur la un standard de calitate înalt pentru următoarea dumneavoastră vizită la Clinica Stomatologică Pașc Dental din Cluj-Napoca.

E timpul pentru o consultaţie?

Aveți o întrebare?