Odontologie “Terapia Cariei” Cluj

Cariile reprezinta înca cel mai des motiv pentru prezentarea la medicul stomatolog

Terapia Cariei

Odontologie "Terapia Cariei" Cluj

Cariile reprezintă încă cel mai des motiv pentru prezentarea la medicul stomatolog Cluj Napoca. Caria dentară este provocată de bacteriile producătoare de acizi din cavitatea bucală, care atacă ţesuturile dure ale dintelui. Netratată, caria dentară se poate complica, provocând durere, infecţii şi chiar pierderea dintelui.
În cabinetul de  odontologie Cluj, vă asigurăm restabilirea funcţionalităţii dintelui prin metode directe (obturaţiile fizionomice – “plombe” de culoarea dintelui – plomba de portelan) sau indirecte (inlay, onlay), cu materiale compozite biocompatibile de ultimă generaţie sau ceramice, fără metale.
Folosim lupe pentru mărire şi detector de carii (colorează doar ţesutul infectat nu şi dintele sănătos) pentru a elimina cariile uşor şi complet. Estetic, invizibil si de durată.