Consultație Stomatologică Cluj

Consultatia reprezinta primul contact pe care îl aveti cu medicul dentist

Obiectivul este formarea unei legături medic-pacient în care comunicarea este foarte importantă şi presupune evaluarea stării de sănătate orală, stabilindu-se astfel un diagnostic urmat de un plan de tratament. Multe cabinete stomatologice oferă o consultaţie stomatologică gratuită.

Consultatie Stomatologica Gratuita

Cabinetul Stomatologic Paşc Dental vă oferă ceva în plus! O consultaţie stomatologică gratuită cu camera intraorală! Pentru că noi credem că o imagine valorează cât o mie de cuvinte.

Consultație Stomatologică Cluj

Cine nu cunoaşte această situaţie? De câte ori nu aţi şezut pe scaunul stomatologic, iar medicul v-a explicat în termeni de specialitate ce se întâmplă in gura dvs. Carii, tatru, obturaţii, pungi parodontale, pulpectomie… sunt termeni care creează confuzie.

Este recomandată o consultaţie stomatologică de 2 ori pe an chiar dacă nu consideraţi că aveţi vreun fel de afecţiune dentară. Unele probleme stomatologice prezintă semne pe care doar medicul dentist le poate identifica. De asemenea, numeroase studii au demonstrat ca sănătatea generală este strâns corelată de sănătatea dentară, infecţiile cavităţii orale putînd agrava anumite afecţiuni generale, cum sunt diabetul şi afecţiunile cardiace iar mobilitatea dentară poate fi semnul osteoporozei.