Camera Intraorala Cluj

Este mult mai interesant să puteti vedea in timp real ce se intampla!

Camera intraorală vă ajută să înţelegeţi mai bine ceea ce facem. Noi vă arătăm diferitele structuri din cavitatea orală – dinţii, gingiile, cariile, resturile radiculare, obturaţiile şi diferitele lucrări protetice direct pe monitor.

Ce este camera intraorală?

Camera Intraorala ClujUtilizarea camerei intraorale oferă perspective detaliate ale situaţiei din cavitatea orală şi permite o diagnosticare îmbunătăţită şi rapidă. Prin utilizarea tehnologiei moderne, avem ocazia de a discuta toate măsurile necesare împreună cu Dvs. – pentru mai multă transparenţă în procesul de tratament. Camera intraorală a devenit indispensabilă în cabinetul nostru, la consultatii stomatologice Cluj. Datorită acestei tehnologii aveţi acum posibilitatea de a compara situaţia iniţială şi finală din gură. Cu camera intraorală, tratamentul devine o experienţă reală.
Pacienţii nostru sunt încântaţi de acest serviciu, privindu-l într-un mod extrem de pozitiv.

Cabinet Stomatologie Cluj

La cabinet stomatologie Cluj, consultaţiile stomatologice se realizează după un anumit protocol:

• va fi întocmită o fişă dentară în care sunt notate toate datele referitoare la statusul dentar si parodontal din momentul prezentării precum şi datele dumneavoastră de contact, care va fi confidenţială
  • se va completa un formular care conţine date referitoare la starea dumneavoastră generală de sănătate şi tratamentele pe care le urmaţi, precum si un scurt istoric al afecţiunilor stomatologice
  • se va stabili un diagnostic şi un plan de tratament stomatologic Cluj
  • se va întocmi un deviz estimativ cu costul tratamentului ce urmează a fi efectuat (detaliat pentru fiecare procedură ce urmează a fi efectuată)
  • daca este necesară efectuarea unui tratament de urgenţă acesta va fi efectuat în prima dumneavoastră vizită în aceeaşi şedinţă cu consultaţia
  • vi se vor recomanda investigaţii suplimentare, de exemplu radiografii, (daca este cazul)
  • veti fi îndrumat către consult de specialitate (ortodontie, chirurgie, implantologie), daca situaţia dentară impune, acesta efectuîndu-se tot la noi în cabinet.

Consultatie Stomatologica de 2 ori pe an

Este recomandată o consultaţie stomatologică de 2 ori pe an, chiar dacă nu consideraţi că aveţi vreun fel de afecţiune dentară. Unele probleme stomatologiceprezintă semne pe care doar medicul dentist Cluj le poate identifica. De asemenea, numeroase studii au demonstrat ca sănătatea generală este strâns corelată de sănătatea dentară, infecţiile cavităţii orale putând agrava anumite afecţiuni generale, cum sunt diabetul şi afecţiunile cardiace iar mobilitatea dentară poate fi semnul osteoporozei.